مجموعه برنامه هاي آمادگي براي آزمون TOEFL
خرید آسان،ارزان،با اطمینان همراه با پشتیبانی.
با خرید نقدی از پرداخت هزینه پستی خودداری کنید.

مجموعه برنامه هاي آمادگي براي آزمون TOEFL

قیمت: 9000 تومان

مجموعه ای که برای شما قرار دادیم شامل هفت سری آموزشی برای یادگیری زبان و آمادگی برای آزمون تافل است. این هفت سری آموزشی منتخبی از برترین برنامه های آموزشی از معتبرترین انتشارات جهان نظیر Cambridge و Longman را شامل میشود. اگر فرصت کافی برای یادگیری زبان ندارید و یا نیاز به مدرک TOEFL دارید، میتوانید با تهیه این مجموعه در کمتر از یک ماه به هدفتان برسید. لیست برنامه های این مجموعه را در زیر مشاهده میکنید : 1.Barrons TOEFL Prepare Program 2.Cambridge Preparation for The TOEFL Program 3.Kaplan TOEFL iBT Program 4.Longman Program 5.The Official Guide TOEFL Program 6.Thomsons TOEFL Program 7.TOEFL Mastery Program
به همراه : آخرین نسخه دیکشنری بابیلون.اگر تا به حال با نسخه های کپی دیکشنری Babylon مشکل داشته اید، دیگر نگران نباشید.این مجموعه علاوه بر دارا بودن نسخه جدید کرک شده دیکشنری دارای کرک برخی از دائره المعارف های برتر این نرو افزار نیز می باشد.
+پلاگین دیکشنری لانگمن و آکسفورد برای دیکشنری بابیلون.همانطور که میدانید بابیلون یکی از قدرتمند ترین و به روز ترین دیکشنری های جهان میباشد و یکه تاز این عرصه حالا دو دیکشنری قدرتمند را به ارائه داده است .که شما میتوانید با اضافه کردن این منابع قدرت دو قول جهان زبان انگلیسی را داشته باشید دیکشنری اکسفورد داری ۲۵۰٫۰۰۰ هزار لغت اصلی ود داری ۷۵٫۰۰۰ مثال میباشد و دیکشنری لانگمن نیز داری ۲۳۰٫۰۰۰ و ۱۶۵٫۰۰۰ مثال میباشد و همچنین داری ۱۸۰۰۰ مترادف و متضاد نیز هست.
# مجموعه برنامه هاي آمادگي براي آزمون TOEFL
# در کمتر از يک ماه به هدفتان برسيد.
# منتخبي از برترين برنامه هاي آموزشي از معتبرترين انتشارات جهان نظير
# به همراه : آخرين نسخه ديکشنري بابيلون
# + پلاگين ديکشنري لانگمن و آکسفورد براي ديکشنري بابيلون

خرید محصول        سوال از فروشنده







تاريخ : جمعه 18 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط میترا محمدی